Śmiało możemy powiedzieć, że wiosna jeszcze nie nadeszła, więc mamy trochę czasu, by przygotować naszą skórę na ciepłe i słoneczne dni. Każda z nas marzy o tym, by wyglądać piękne, zakładając letnie spódniczki i sukienki. Już niedługo schowamy szaliki w głąb szafy i co wtedy? Zadbajmy o to, by nasza skóra zawsze wyglądała promiennie i zdrowo! Jak tego dokonać? Podpowiadamy!

Depilacja woskiem- dlaczego stanowi najlepszy sposób na pozbycie się owłosienia?

Wiosną warto zadbać o to, by nasza skóra była gładka i pozbawiona owłosienia. Używanie jednorazowych maszynek do golenia jest żmudne i pracochłonne, a efekt gładkiej skóry utrzymuje się maksymalnie 3 dni. Ciekawą alternatywą jest depilacja woskiem w domu. To metoda, która cieszy się ogromnym powodzeniem wśród wielu kobiet. Zabieg jest prosty do wykonania, a przede wszystkim naturalny i bezpieczny.

Depilację wykonuje się na odrośniętych na około 2-3 mm włoskach, używając rozgrzanego wosku. Do specjalnego podgrzewacza dołączona jest instrukcja obsługi, więc po zapoznaniu się z nią, bez problemu usuniemy niechciane owłosienie z każdego miejsca na naszym ciele (pachy, nogi, bikini, a nawet wąsik). Gładką skórą będziemy mogły cieszyć się nawet przez okres 6 tygodni, chociaż to bardzo indywidualna sprawa.

Jakie akcesoria do depilacji są niezbędne?

Oczywiście najważniejszy jest podgrzewacz, bez którego wykonanie zabiegu usuwania włosów byłoby niemożliwe. Warto  też zwrócić uwagę na jakość wosku. Powinniśmy wybierać sprawdzone produkty, cieszące się uznaniem wśród klientek. Warto posiadać balsam, którym nawilżymy podrażnioną skórę po depilacji. Ciekawym rozwiązaniem i bardzo przydatnym są taborety kosmetyczne, dzięki którym wykonamy zabieg w dowolnym miejscu w domu.

Jak przygotować skórę na wiosnę?

O kondycję naszej skóry należ dbać nie tylko wiosną, ale przez cały rok. Warto stosować naturalne kosmetyki, niezawierające konserwantów i sztucznych barwników. Wykonywać regularne peelingi, które pozwolą na pozbycie się starego naskórka oraz robić maseczki ujędrniające i nawilżające. Odpowiednia dieta bogata w minerały i witaminy to podstawa. Posiłki powinny składać się z ryb, które zawierają kwasy omega-3, a także świeże, sezonowe owoce i warzywa. Ważną kwestią jest też odpowiednie nawodnienie. Należy wypijać minimum dwa litry płynów dziennie. Może być to woda, soki, a nawet zupy. Warto prowadzić aktywny tryb życia oraz wysypiać się – wszystko to składa się na kondycję nie tylko naszej skóry, ale i zdrowia i samopoczucia.