Jak sprawić, aby stanowisko Twojej firmy przyciągnęło uwagę na targach?
Udział firmy w targach zawsze otwiera ją na nowe możliwości rozwoju i pozyskania nowych klientów. Dziś opowiemy o tym, jak nie zmarnować tej szansy. Co zrobić, aby Twoje stanowisko przyciągnęło uwagę potencjalnych klientów? Jak sprawić, aby zainteresowani klienci pozostali na dłużej w Twoim punkcie, a nie uciekli do konkurencji? Dziś przedstawimy kilka pomysłów na to, jak w ciekawy sposób zaaranżować stanowisko firmy na targach biznesowych. Jeżeli więc przygotowujesz się do targów i szukasz inspiracji, to nie mogłeś trafić lepiej – oto kilka cennych porad!
Targi – ważny moment w życiu firmy
Udział w targach jest niezwykle ważnym momentem w życiu firmy. Warto więc zadbać o to, aby w trakcie takiego wydarzenia zaprezentować się jak najlepiej. Dlatego poniżej w punktach wymieniamy kilka rzeczy, na które dobrze jest zwrócić uwagę w trakcie przygotowań do targów biznesowych. Skupimy się na odpowiedniej aranżacji stanowiska – wszak to ono jest podstawową wizytówką Twojej firmy na każdym tego typu wydarzeniu.
Zapomnij o plastikowych siedzeniach i altanach ogrodowych
Mamy XXI wiek a niestety wciąż wiele firm aranżuje swoje stanowiska targowe w altanach ogrodowych, gdzie przy plastikowych meblach ogrodowych przyjmują kolejnych klientów. Czy nie uważasz, że wystawienie swojej firmy w takim punkcie jest stratą czasu i pieniędzy? Udostępnioną Ci przestrzeń możesz zaaranżować w o wiele ciekawszy sposób. Nawet jeżeli duże stanowiska targowe są poza zasięgiem Twojego firmowego budżetu, to nic przecież nie stoi na przeszkodzie, by niewielką przestrzeń zaaranżować w ciekawy sposób. Targi biznesowe zazwyczaj odbywają się na hali – czyli w miejscu zadaszonym. Skoro więc nie musisz obawiać się tego, że deszcz będzie padał Ci na głowę, to może lepiej w ogóle zrezygnować z zadaszenia w postaci wspomnianej altany? O wiele lepiej prezentować się będzie wygodna kanapa rozstawiona na dywanie. Dodatkowo, na swoim stanowisku możesz umieścić kilka ocieplających dodatków – kwiaty w doniczkach i lampy.
Zadbaj o ciekawe gadżety i materiały reklamowe
Na Twoim stanowisku powinny się również znaleźć gadżety i materiały reklamowe – na przykład wizytówki, ulotki, broszury i długopisy. Warto nadmienić, że wymienione materiały reklamowe lepiej jest poukładać w kilku miejscach na terenie stoiska, niż dosłownie zasypać nimi stół i fotele i kanapę, jak ma to niestety często miejsce – bez obaw, zainteresowany klient z pewnością je znajdzie i zabierze ze sobą. Ciekawym pomysłem są również ekologiczne gadżety reklamowe – na przykład lunch boxy czy torby wytworzone z surowców wtórnych. Promowanie firmy przy użyciu tego rodzaju gadżetów nie tylko korzystnie wpłynie na Twoją rozpoznawalność, lecz również pomoże Ci w kreowaniu pozytywnego, proekologicznego wizerunku marki